ullisprat

Vilken dag!

2010-03-06 @ 18:49:55

Fy vad jag är trött nu! Har varit igång hela dagen. Jag skulle egentligen jobbat med en annan tjej på jobb idag, men när jag kom så fick jag reda på att hon var sjuk! Så jag var tvungen att göra allt själv. Som tur är gick det bra ändå :) Men eftersom hon är sjuk, så måste jag ryka in och jobba imorgon med, när jag egentligen skulle varit ledig... men det gör inte så mycket, känns rätt skönt att jobba ändå :P

Sen när jag kom hem så kom gästerna precis, så då blev det ingen vila... och sen har jag fixat lite med rummet och så. Skönt att kunna sitta ner och ta det lugnt nu :)

Snart är det Melodifestivalen! :) Hoppas nu någon bra låt går vidare, jag hoppas nog på Alcazar eller NEO. Vi får se vad som händer :P :)

Ha en fin kväll!

Kram

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Låter Skoj! :)

2010-03-06 @ 20:37:20

Postat av: Lina

När jag ändå är inne på din blogg tänkte jag lämna en kommentar 

Föresten: Va gärna med i mina tävlingar på bloggen.

I en kan man vinna valfritt smycke och i en kan man vinna ljuslyktor.

Om du inte är intresserat ber jag om ursäkt.



Kramar

Lina

2010-03-06 @ 22:20:09
URL: http://lina.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback