ullisprat

The sun will come out tomorrow...

2010-03-07 @ 21:46:17

Nu ligger älskligen och sover och jag ska snart joina honom. Ska jobba imorgon med, tjejen på jobb är fortfarande sjuk så jag får hoppa in för henne imorgon med. Men efter imorgon är jag ledig, någon dag iallafall :) Känns bra att jobba, men det ska bli skönt att va ledig lite sen också :)

Imorgon börjar mina sista 6 dagar som tonåring :P Kan inte fatta att jag fyller 20 :O Känner mig inte så gammal hehe :P

Känner på mig att denna veckan kommer bli bra :) Hoppas det iallafall :P

Nej nu blir det att sova. Skriver imorgon när jag kommit hem :)

Kram!

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Det tror jag säkert att den kommer bli

2010-03-12 @ 19:47:34
URL: http://amandisen.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback