ullisprat

Ny vecka

2010-03-15 @ 10:22:17

Japp då var det måndag och ny vecka igen.... Helt galet hur snabbt tiden går......

Vad händer idag då? Ja inte så mycket för min del iallafall.... Har inget speciellt att göra, jag ska bara fixa min garderob, om jag nu orkar det vill säga :P Den ser ut som ett bombnedslag... :P Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog bara ta det lugnt och leta lite jobb....


Jag ska även sitta och titta lite på bilder för att se om jag kan få inspiration till vilken tatuering jag vill göra :D Jag är så glad och nervös samtidigt att jag faktiskt ska göra en tatuering (till hösten blir det nog :D) Tänk om det gör jätteont?? :P Nedå, jag ska klara det, har mina syskon och min älskling med mig som stöd så går det nog bra :)


Frågan är bara vad jag vill ha och var jag vill ha den? Hmmm... svårt val :P

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: EVELINA

sv; varsegod !: ) okej! :p gött! ^^

jorå, de e la bra , lite trött bara !;p

2010-03-15 @ 16:09:14
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Postat av: Amanda

Kanske en delfin? Dem är ju faktiskt så himla söta! :) Eller så kanske du kan skriva ditt namn eller christian i någon fin stil? :) Hmm var du ska ha den kanske skulderbladet eller precis ovanför rumpan så att säga. Nej jag vet inte du får ju såklart bestämma själv! :)

2010-03-16 @ 09:43:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback