ullisprat

Motion

2010-03-30 @ 13:52:38

Wihoo, känner att jag har gjort bra saker idag :) Jag och älsklingen har varit ute och gått och vi gjorde ärenden samtidigt, sen har jag cyklat lite på vår träningscykel och nu sitter jag vid datan och kollar jobb bland annat :) Jag har fått lite motion idag iallafall, vilket känns skönt :)

Älsklingen har åkt till sin mamma nu, han ska vara där tills på fredag... Men han är här i helgen eftersom det är påsk då! :)




En lite gammal bild på mig och Christian :P <3

Permalink Jag och min dag Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: amanda

har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga, vad som helst, svarar på allt! kramkram :)

2010-03-30 @ 14:30:52
URL: http://amandaihs.blogg.se/

Postat av: Amanda

Så härligt.

2010-04-02 @ 08:55:08

Postat av: Emma

Fin bild på dig o gubben. Kul att se också hur du ser ut ;) kram emma och mini-me

2010-04-05 @ 15:23:55
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback