ullisprat

Lugn dag

2010-03-01 @ 21:16:59

Halloj där!

Det har varit en rätt lugn dag idag.... Brorsan kom hit en stund innan. Han har skaffat en Iphone så jag hjälpte honom lite med den, det var ett program man var tvungen att ladda ner för att allt på mobilen skulle funka ocksåvidare....

Just nu sitter jag och älsklingen och tittar på Purple Rain. Rätt intressant filn får jag säga. Har aldrig sett den innan men den är rätt bra.

Hoppas alla haft en fin dag!

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Patrik

Mysigt med film:D



haha aa det var nog 5-6 månader sen;)

2010-03-01 @ 22:55:45
URL: http://finest.se/patrik14

Postat av: Amanda

Mysigt!

2010-03-02 @ 09:58:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback