ullisprat

Konstiga drömmar

2010-03-23 @ 10:30:04

Just nu sitter jag och väntar på att min älskling ska spela klart sitt Wii så vi kan gå ner och käka lite :P

Hade föresten väldigt konstiga drömmar inatt :P I en dröm var jag med i nåt TV program, vet inte riktigt vad för något, men jag och Måns Zelmerlöw skulle iallafall hämta grejer till inspelningen av programmet :P I en annan så skulle min syster ta bort en tatuering hon hade men hon vågade inte det så hon gjorde så att jag fick taueringen istället så att jag fick gå och få laserbehandling och ta bort den :P Haha, rätt knäppt alltså :P

Fattar inte var man får alla drömmar ifrån :P

Permalink Jag och min dag Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Mysko

2010-03-23 @ 21:55:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback