ullisprat

Dimmigt

2010-03-18 @ 10:04:37

Halloj alla! :)

Jag sitter här och lyssnar på musik, och gör inget särskilt :P Vet inte vad jag ska göra idag..... Måste kolla upp om det fler finns jobb jag kan söka, börja känna mig riktigt rastlös nu här hemma......

Annars ska jag kanske gå till ICA eller så sen och handla, vill ha lite tidningar att läsa :) Fast det känns inte så lockande egentligen, det är kallt och så himla dimmigt ute så man ser knappt nåt :P Men det är inte så långt att gå så jag gör nog det ändå :P

Nej nu blir det lite frukost i magen :)

Hörs kanske senare :)

Ha det fint!

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

sv: min lilla go tjej de där hehe :)

2010-03-18 @ 20:02:14
URL: http://memikaela.blogg.se/

Postat av: Amanda

Kan förstå det men du hittar säkert något. :)

2010-03-20 @ 15:54:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback