ullisprat

Besök

2010-03-19 @ 08:39:30

Tjo!

Vad händer idag då? Jo, jag får besök! :P Min kille kommer en stund sen innan han ska till sin pappa i helgen och även Amandisen kommer och hälsar på! :) Ytterst trevligt :) Kommer nog bli en bra dag detta, hoppas jag iallafall :P

Jag är rätt trött nu, satt uppe igår och tittade på Familjen Jackson på TV4 :) Tycker det är grymt kul att se! :) Dem är ju inte riktigt som man tror.... Men det är ett bra program, jag som gillar musik, och Jackson, tycker ju självklart det är grymt :)

Nej nu måste jag göra mig iordning :P

Ha det fint!

Kram

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

hej! haft en bra dag ? =)

kramkram

2010-03-19 @ 15:39:06
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Postat av: Amanda

Det var mysigt igår. :) Tack för att jag fick komma. :)

2010-03-20 @ 15:55:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback