ullisprat

Rekryteringsmässan

2010-01-29 @ 13:01:48

Ja, då var man hemma igen. Det gick inte så värst bra på den där mässan. Där va himla rörigt och det var inte mycket till företag som var där... Så det blir att söka jobb som vanligt igen :P Men det blir bra det också förhoppningsvis... :P

Men min kära syster va snäll och bjöd mig på kebab innan jag stack hem igen, hihi :) Det var gott och behövligt, för jag var rätt hungrig :P Sen köpte jag lite godis till ikväll också hihi ;)

Föresten, denna videon måste ni se :) Sjukt bra låt! :)

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

vi verkar ha samma musiksmak :D

2010-01-31 @ 20:26:46
URL: http://memikaela.blogg.se/

Postat av: Amanda

Vad synd att det inte gick så bra:( Sorry jag har helt glömt bort att fråga... Vad kul att ni hade det bra hos Micke. Hur länkar man från sin sida till andras sidor jag får ju lägga till dig! :)

Puss <3

2010-01-31 @ 21:41:25
URL: http://amandisen.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback