ullisprat

God morgon

2010-01-28 @ 09:20:56

God morgon alla!

Det är faktiskt SOL ute idag! :D Så jäkla skönt :) Hoppas det håller i sig :)

Idag sticker min älskling till hans mamma så jag blir själv utan han tills på lördag, men på lördag blir det kul :) Då ska vi hem till min bror och fira hans födelsedag och ha en spelkväll :) Ska spela Wii, Playstation, ja allt möjligt :P Sen ska vi sova där också, så det kommer bli super! :)

Idag ska jag bara ta det lugnt, för imorgon ska jag och syrran iväg till nåt jobbgrej :P Folk som behöver anställda ska tydligen ställa upp sig från 10 - 15:00, så får man gå runt där och visa upp sig och visa sitt CV och sånt.... Hoppas man kanske kan få något jobberbjudande då :)

Nej, nu ska jag göra mig iordning och äta frukost :P

Ha en bra dag! :)

Permalink Jag och min dag Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback