ullisprat

Torsdag idag då....

2010-02-11 @ 09:17:10

Hej alla!

Fy alltså, förutom förkylning så har jag nu fått feber med.... blä!!! Men nu till nånting annat :P

Idag sticker Christian till sin mamma, hans lill syrra fyller år idag så dem ska väl fira henne lite antar jag. Sen ska han stanna där tills söndag då han kommer hit till mig igen :D <3 (Det är ju trots allt alla hjärtans dag då :P :D)

Jag ska väl bara vila idag, fast jag måste släpa mig till ICA sen och handla..... men det är typ allt jag ska göra idag :P Min bror och hans tjej kanske kommer sen också, men får se hur det blir med det.


Adjö!

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marielle

Krya på dig! Du måste bli frisk snart <3

2010-02-11 @ 16:52:22
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Postat av: Amanda

Låter mysigt och skoj!

2010-02-11 @ 17:46:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback