ullisprat

Natti

2010-02-16 @ 21:48:05

Halloj!

Hoppas alla haft en fin dag :) Min dag har varit helt okej faktiskt. Har inte hänt så mycket.... Jag och Christian har bara tagit det lugnt. Vi såg Disaster Movie innan, haha, vilken sjuk film alltså :P Men det var rätt kul :P

Just nu ligger Christian och sover, han ska upp vid 05:00 och jobba.... Tycker lite synd om han faktiskt. Men det är bra att han sover nu, eftersom han ska upp så tidigt.

Själv sitter jag och tittar lite på TV och slappar framför datan samtidigt :P Ska väl snart bege mig i säng också.... I need my beauty sleep, haha :P

Hörs imorgon! :)

Kramar // Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback