ullisprat

Middag

2010-02-18 @ 16:59:26

Hejsan!

Nu har jag precis ätit middag och sitter på rummet och slappar. Rätt skönt faktiskt :) Var en sväng på ICA innan och handla, samt Apoteket. Behövde hämta ut lite grejer.

Fast det var jobbigt att gå kan jag säga, som det snöar!! Helt sjukt. Vill inte ha mer snö!! Det räcker nu tycker jag. Imorgon ska jag jobba, så det blit tidigt i säng sen. Imorgon ska jag även fixa det sista inför Växjö på lördag :D

Nej, nu ska jag va lite social. Min bror och hans tjej är här så ska va lite med dem :)

Kram

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marielle

Jag vill snacka med dig sen. Hoppas vi hörs <3.

2010-02-18 @ 18:00:42
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback