ullisprat

Kommer jag inte komma iväg på lördag? :(

2010-02-15 @ 19:49:51

Shit va jag fick panik och ångest idag!

Jag fick ett samtal av SJ innan, (jag såg att dem hade ringt men hann inte svara....) så då tänkte jag att det måste va nåt med tåget jag ska ta på lördag eftersom annars skulle dem inte ringt.. så jag kollade på hemsidan istället och då stod det att mitt tåg var inställt och skulle ombokas till nåt annat! :O

Så jag försökte då ringa SJ säkert 10 gånger men dem svarade inte...(deras telefon måste ha varit avstängd eller nåt...) Tillslut vid 17:00 tiden så ringer dem igen och då e det ett meddelande som säger att jag måste ringa dem och boka om resan för mitt tåg är inställt.....

Så jag ringde och väntade typ en halv timme i kö, men precis när jag kom fram så bröts det så jag var tvungen att ringa upp igen... ! Efter ytterligare mer än en halvtimme så svarade dem så jag fick boka om resan dit, jag ska ta ett x2000 istället för ett vanligt tåg till Alvesta och sen blir det buss därifrån till Växjö som det va tänkt från början så jag är där samma tid som jag skulle varit annars.

Men fatta vad jag har varit irriterad och orolig idag! Men som tur är så ordnade det ju sig, tack och lov! :)

 

Skönt att veta att jag kommer iväg!

Permalink Jag och min dag Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marielle

Sv, jag ska börja redan ikväll:)



Jag tycker synd om dig nu, att du liksom skulle få problem. :O tur att de löste sig iaf:)

2010-02-15 @ 20:08:18
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Postat av: Ellan

Oj, de där har ja aldrig vart med om med tåg :O



Gu vilken tur att de löste sig!!

2010-02-15 @ 20:32:32
URL: http://ellaann.blogg.se/

Postat av: Ellan

sv; Ja tur de :)

2010-02-15 @ 21:21:55
URL: http://ellaann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback