ullisprat

Halsont och hockey

2010-02-09 @ 09:19:57

Känns inte så värst bra idag.... vaknade med täppt näsa och skit ont i halsen....... Får hoppas det går över snart. Blir att stanna inne och dricka mycket té eller nåt, jag måste va helt frisk till nästa vecka, när jag ska åka. Men det är fortfarande ett tag dit så det blir nog inga problem.

Just nu väntar jag på att Christian ska vakna. Han var uppe tills halv 4 inatt och kollade på NHL, så han lär nog sova ett tag till kanske :P Får väl se när han drar sig upp :P



(Bjuder på denna bild på mig och min älskling)

Hörs nog senare! :)

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Åh stackare hoppas det är bättre med dig nu!

2010-02-09 @ 15:11:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback