ullisprat

Färgat håret :)

2010-02-17 @ 18:05:55

Tjohoo!! Nu har jag färgat håret :) Min naturliga hårfärg (blond :P) började synas så det var dax att färga det igen :) Även om själva hårfärgen inte är så annorlunda så känns det finare och fräschare när man färgat det :)

Så här ser jag ut nu :P



Inte världens bästa bild men jag orkade inte ta fler så det fick bli denna :P

Christian ringde precis. Han är på bussen på väg hem från jobb och tror ni inte det hänt en olycka då på vägen så han vet inte när han kommer hem.... :( Tycker synd om han, han är så trött och vill bara hem så händer detta.... jaja, jag får muntra upp han sen när han väl kommer hem :)

Ha en fin kväll!

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marielle

Jättefint det blev. Himla söt

2010-02-17 @ 19:33:53
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Postat av: sofia söderström :)

Tyckte det blev väldigt fint!

fin blogg själv ! :)

2010-02-18 @ 13:43:17
URL: http://diaryofsofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback