ullisprat

Facebook

2010-02-01 @ 13:20:35

Hello people!

Nu är jag hemma från jobb, dagen har gått riktigt fort alltså!! :) Efter jag slutat så följde jag med mamma till banken och vi passade på att äta lunch på Burger King :P Så gott det var! :) Sen gick vi även in och handlade mat till ikväll och så. Just nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem från sitt jobb, sen blir det väl bara mys :)

Sitter och kollar min facebook och lite så, jag är nog facebook beroende haha! :P



Slänger in en liten bild på min arbetsplats, som jag hittat på google :P

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marre

visst gör han! :D bättre än erik! haha

2010-02-01 @ 15:48:20
URL: http://enprickimitten.blogg.se/

Postat av: Amanda

Vad mysigt och gott att äta på BK det gjorde jag igår hahaha! Puss

2010-02-01 @ 17:22:47
URL: http://amandisen.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback