ullisprat

Blä

2010-02-03 @ 09:18:05

Det är riktigt blä-väder idag.... Blåser som in i och snö överallt.... Jag tycker det kan bli sommar nu!

Anyways, idag ska jag städa lite och försöka läsa klart Andreas Carlssons bok, Live to win: Låtarna som skrev mitt liv, har inte så mycket kvar av den, så jag blir nog klar idag så jag kan börja läsa nästa bok jag har, The vampires assistant :)



Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu... :P


Ha en bra dag! // Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellan

sv; Tack <3

Hoppas allt är bra med dig!

2010-02-03 @ 13:52:07
URL: http://ellaann.blogg.se/

Postat av: Amanda

Shit vad mycket trodde inte att det kunde komma så mycket i Skanör hahaha. Fast vi har ännu mer hahaha. Vad mysigt att du och Christian fick en hel dag tillsamans.

puss

2010-02-03 @ 20:04:37
URL: http://amandisen.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback