ullisprat

Bakdag

2010-02-12 @ 08:31:32

Hello alla!

Oj, vad besöksstatistiken gick upp igår alltså, hehe :O Riktigt kul! :D

Igår kväll läste jag klart The vampire´s assistant, och jag måste ju bara veta hur det fortsätter!! Så jag ska nog ta och beställa några av dem andra böckerna i serien idag, får se vad dem kostar. Jag gillar inte annars att läsa så där värst mycket men dessa måste jag bara läsa vidare på! Vill ju veta hur allt slutar sen, hehe :P :)

Idag är mamma ledig, så hon och jag ska ta och baka lite senare tror jag :) Älskar att baka, kul och gott! :) Så det blir nog att vi bakar nån liten kaka eller så, så kan man ju ha det till Let´s Dance ikväll :)

Passar perfekt tycker jag! :)


Ha det fint så länge!!

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Åh vad mysigt och gott! :)

2010-02-12 @ 17:11:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback