ullisprat

Alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 09:27:07

Glad alla hjärtans dag på er!! :)

Vad ska ni hitta på idag?
Själv ska jag bara ta det lugnt. Mamma ska ha lite gäster, så det kommer hit lite folk om nån timme. Sen vet jag inte riktigt vad som händer efter det.... Min älskling skulle egentligen komma, men nu vet jag inte riktigt hur det blir med det tyvärr..... :( Men det får dagen utvisa.....

Datan håller på att strula så det får bli ett litet inlägg just nu. Får se om jag skriver mer sen.

Ha en fin alla hjärtans dag!

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Tack detsamma gumman! Och tack för igår det avr riktigt mysigt! Vad störigt att den lagar så mycket... Jag ska inte göra så mkt nu resten av dagen mer än att ta det lugnt och plugga och fika. Jág har redan nämligen städat mitt rum och moblerat om. Varför ska inte Christian komma?:(

2010-02-14 @ 12:17:06

Postat av: Anonym

allt är bra med mej med :)

2010-02-14 @ 12:43:16
URL: http://honhannah.blogg.se/

Postat av: Marielle

Tack desamma <3. 6 dagar kvar <3

2010-02-14 @ 12:47:30
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback