ullisprat

5 dagar kvar......

2010-02-15 @ 09:48:03

Tjena allihop!

Min älskling på väg hit nu :) Han mår fortfarande lite sådär, men han ville verkligen komma idag :) Eftersom han inte kunde va här igår så har vi bestämt att han och jag ska gå ut och äta eller nåt sånt mysigt i veckan :D Får se vad vi hittar på :)

Idag blir det vila som gäller som älsklingen så han blir helt frisk! Blir nog mest mys framför tv:n, ska kolla om jag kan hitta nån bra film vi kan se :)

Nej nu måste jag göra mig iordning så jag är klar tills Christian kommer :)

PS: 5 dagar kvar tills Växjö!! :D <3

Kramar till er!

// Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marielle

Tack du är bäst <3 vi kan prata om allt:)



Snart dags då=)

2010-02-15 @ 16:04:51
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Postat av: Amanda

Vad mysigt med att ära ute. :) Hoppas det är bättre med Christian idag! :) Du fpr hälsa honom att han får krya på sig! Shit!Sånt klydd!Hahha Tommy och Jerry är ganska roliga ibland faktiskt!

2010-02-16 @ 14:13:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback