ullisprat

1 dag kvar!!

2010-02-19 @ 14:20:22

Tjo!

Då var jag hemma igen :) Rätt jobbig dag på jobbet, mycket att göra, men det gick rätt fort ändå :)

Imorgon åker jag till Växjö och ser High School Musical!! :D Åh, va jag längtar! Ska bli så kul :) Hoppas allt går vägen imorgon, dem säger ju att det ska komma en massa snö.... men jag tror nog det ska gå bra  :)

Nu ska jag ta och packa lite grejer jag ska ha med och fixa med det sista så allt är klart tills imorgon :) Mina böcker som jag beställt kom idag, så jag ska nog ta med den ena iallafall, så jag har nåt att läsa på tåget :P :)

Ha det bäst!

Kram Ulrika

Permalink Jag och min dag Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: «PinkieLaady

vad jobbar du med om man får vara nyfiken? :)

2010-02-21 @ 04:08:09
URL: http://pinkielaady.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback